Στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια έχει προσφύγει η νομαρχία Αχαΐας, ζητώντας να μην υπάρχουν καθόλου διόδια στην Κορίνθου - Πατρών, γιατί ο δρόμος αυτός δεν πληροί τις προδιαγραφές που θέτει η Ε.Ε. για τους αυτοκινητοδρόμους και επομένως η πληρωμή δεν έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα. Μαζί με τις νομαρχίες Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας έχουν επανειλημμένως αποκλείσει τους σταθμούς διοδίων στο Ρίο.
Από την «εθνική καρμανιόλα» της Κορίνθου -Πατρών διέρχονται κατά μέσο όρο 20.000 οχήματα την ημέρα, από τα οποία το 25% είναι φορτηγά, το μεγαλύτερο ποσοστό για τους ελληνικούς δρόμους. Οι αυξήσεις, που ισχύουν από τα μεσάνυκτα της Δευτέρας, φθάνουν έως και 148%.
Με αφορμή τα πολύνεκρα δυστυχήματα που έχουν σημειωθεί από την αρχή του χρόνου, πολλοί οδηγοί, κυρίως αλλοδαποί, αρνούνται να πληρώσουν διόδια. Το γεγονός επιβεβαιώνουν και οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας που έχουν αναλάβει την κατασκευή των έργων και την εκμετάλλευση των διοδίων για 30 χρόνια. Μας εξήγησαν ότι οι υπάλληλοι των διοδίων έχουν εντολή να καταγράφουν τα στοιχεία του οδηγού που δεν πληρώνει, αλλά δεν μας ξεκαθάρισαν αν θα κινηθούν εναντίον τους.
Οι αυξήσεις στις τιμές των διοδίων έφθασαν ως το πρες ρουμ, με τον κ. Ρουσόπουλο να επιστρατεύει τη στενότητα του προϋπολογισμού για να δικαιολογήσει τις μεθόδους παραχώρησης σε ιδιώτες.
Σε ξεσηκωμό των εργαζομένων και των μικρομεσαίων κατά της νέας αύξησης των διοδίων, καλεί το ΚΚΕ, που κάνει λόγο για «ληστρική σύμβαση». Ο ΣΥΝ χαρακτηρίζει πρόκληση την αύξηση στον δρόμο-καρμανιόλα και σημειώνει ότι οι φορολογούμενοι δεν μπορεί να πληρώνουν έκτακτα χαράτσια για έργα που πρέπει να εκτελεί ο προϋπολογισμός.
[ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου